Mikrodati un mikroformāti mājas lapā.

HTML mikrodati ir neliels kods ar kuru Jūs varat padarīt savu mājas lapu bagātāku meklētāju acīs. Līdzīgi darbojas arī mikroformāti, kuri bija ieteikti SEO pirms tika plašāk izmantoti mikrodati.

Mikrodati un mikroformāti parasta cilvēka acij nav redzami un ir paredzēti tikai meklēšanas robotiem.

Ko dod mikrodatu izmantošana mājas lapā?

Mikrodati ievērojami palielina jūsu mājas lapas vizuālo noformējumu meklēšanas rezultātos un dod meklētājiem vairāk un labāku informācijas par

  • Jūsu mājaslapu,
  • pakalpojumu un preci
  • vai Jūs darbiniekiem un viņu kompetenci,
  • pasākumiem un notikumiem,
  • izstrādātajām programmām internetam, telefoniem vai datoriem,
  • receptēm,
  • vai multimedijiem (video, audio).

Daži piemēri:

Autora parādīšana Google meklēšanas rezultātos

Pareizi ievietojos un noformējot sava profila informāciju, ir iespējams pie Jūs ratiem parādīt ne tikai publicēšanas laiku, bet arī autora foto un citus rakstus, kurus autors ir rakstījis arī citās vietnēs.

Mikrofodati un autora informācija Google rezultātos

Mikrofodati un autora informācija Google rezultātos

CV/personas dati

Tāpat, ja vēlaties parādīt informāciju par saviem darbiniekiem un viņu darbības jomu

Google dati par autoriem un personām meklēšanas rezultātos

Pasākumi un notikumi

Google rezultātos var parādīt datus par pasākumiem, arī jūsu konferencēm. Jau meklēšanas rezultātos var parādīt norises laiku un vietu.

Pasākumu attēlošana Google meklēšanas rezultātos ar mikroformātu palīdzību

Jūs produkta vai pakalpojuma novērtējums

Jau meklēšanas rezultātos var parādīties klientu novērtējums Jūs produktam vai pakalpojumam

Produktu novērtējums Google meklēšanas rezultātos ar zvaigznītēm

Produktu novērtējums Google meklēšanas rezultātos ar zvaigznītēm

Produktu papildus informācija:

SERP: microdati interneta veikalam google rezultātos

Skaistāki Twitter ieraksti (ar twittercard)

twitter cards izmantošana mājas lapā

twitter cards izmantošana mājas lapā


Šie ir tikai daži veidi, kā pateikt lietotājam, ka Jūsu mājas lapā ir kas vērtīgs un jau pirms ienākšanas uzzināt vairāk par piedāvājumu. Šādā veidā, ar mikrodatu palīdzību mājas lapā, var palielināt klientu daudzumu, kuri iegādājas Jūs preci vai pakalpojumu.